top of page

עבירות סמים

נושא הטיפול בעבירות הסמים כה חשוב ומורכב ולכן עבירות הסמים מאוגדות בספר חוקים נפרד וייחודי הנקרא :פקודת הסמים המסוכנים" מונה את כל שקת העבירות, החל מהעבירות "הקלות" של שימוש בסם מסוכן, ועד העבירות החמורות של "סחר בסמים".

 

גישת המדינה, בכל הנוגע להעמדה לדין וקביעת מידת העונש על עבירות הסמים למיניהם נעשית מתוך ראיה כי הדבר נועד כדי לשמור על שלומו של הציבור במובנו הרחב וכן הגנה על בריאותו. ניסיון החיים מלמד כי סמים מהווים את אחד המחוללים העיקריים לפשיעה ומשכך צמצום התופעה יביא לצמצום בביצוע עבירות נוספות, לדוגמא, עבריין סמים שמבצע עבירות רכוש כדי להשיג כסף לצריכת סם.

 

הרשעה בביצוע עבירת סמים יכולה לגרור אחריה גם ענשיה נוספת כגון שלילת רישיון נהיגה, חילוט רכוש וכסף ועוד...

 

ייחודי לעבירות הסמים זה היותרה עבירה "אקס-טריטוריאלית", כלומר אזרח ישראלי או תושב ישראל העושה מחוץ לישראל מעשה שאילו נעשה בישראל היה עבירה על פקודה פקודת הסמים – רואים אותו כאילו עבר עבירה בישראל.

 

מבחינה פרקטית, בשנים האחרונות ישנו שיח נרחב על רצון להפוך את השימוש בסמים קלים לחוקי ולמרות שמשטרת ישראל ויחידות התביעה שינו את מדיניות ההעמדה לדין בכל הנוגע לעבירות "קלות" עדיין צריך להיזהר, כי תופעת השימוש העצמי בסם הינו נפוץ ביותר גם בקרב אוכלוסייה נורמטיבית וכלן ההסתבכות וההשלכות באישום פלילי יכולות להיות מרחיקות לכת.

בשל מורכבות העניין וחשיבות הדיוק בגרסה הניתנת במהלך החקירה, קבלת ייעוץ ע"י עו"ד פלילי מומחה בתחום תעשה את כל ההבדל ותוכל לחלץ את החשוד מתיק פלילי – פנו עוד היום לקבל ייעוץ.

תחומי ההתמחות של משרדנו

המשרד מתמחה בתחום הפלילי, זה למעלה מ- 22 שנה שאנו מטפלים בכל סוגי התיקים הפלילים בכל העבירות ובכל הערכאות, תיקם המתנהלים בבית משפט השלום והמחוזי, הגשת ערעורים וייצוג בבית המשפט העליון - למשרדנו ניסיון והתמחות ייחודית לייצוג הלקוח החל משלב החקירה והמעצר ולאורך ההליך הפלילי כולו ועד לסיומו בהצלחה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לייעוץ התקשרו עכשיו

מומחה בתחום הפלילי מעל 22 שנה

one.jpg
bottom of page