top of page

עבירות הונאה וזיוף

עבירות ההונאה וזיוף שייכות לאותן קבוצת עבירות שמטרתן לייצר רווח כלכלי לעבריין כאשר לרוב מעשה ההונאה  הפלילי הנעשה ע"י העבריין נחזה להיות מעשה "לגיטימי וחוקי" ואף לעיתים במסגרת ההונאה מתקבלת גם הסכמת הקורבן עצמו משתף פעולה מתוך מחשבה כי הקשר, העסקה והפניה אליו תקינים  ולא יודע כי למעשה מרמים אותו.
 

עבירות המרמה הינן מגוונות וכוללות, לא רק, זיוף של מסמכים ו/או התחזות לאחר, אלא ישנם גם מקרים בהם העבריין מקים מערך שלם של הונאה בו לוקחים חלק אנשים רבים, בין אם הם משתתפים במרמה ביידעה או בין אם השתתפותם תמימה ובפועל הם לא יודעים כי הכל תרמית אחת גדולה.
בשל חומרת העבירות ולאור היקף הנזק כלכלי הרב שאלה יכולת לגרום, הן לציבור והן למדינה, אנו עדים כי בשנים האחרונות להגברת האכיפה והחמרה בענישה בעבירות הונאה וזיוף.

 

בשל החומרה, ההיקף והתחכום הרב שעבירות הונאה נעשות הקימה משטרת ישראל 2 יחידות ייחודיות לחקירה ויטפול בעבירות כלכליות, הונאה וזיוף, מדובר ביחידת להב 433, היחידה לחקירות כלכליות ויחידת יאח”ה - יחידה ארצית לחקירות הונאה. מדובר ב 2 יחידות מקצועיות בעלות תקציבים גדולים בהם משרתים שורה של אנשים מקצוע כגון רואי חשבון, עורכי דין, כלכלנים ועוד שורה של אנשים המתמחים באיתור וחקירת עבירות כלכליות והונאה.
 

בשל העובדה כי הרווח הכלכלי הוא הסיבה לביצוע עבירות ההונאה והזיוף ולאור המורכבות של המעשים והקושי באיסוף ראיות, חקירות שכלאה לרוב מורכבות ומתנהלות כחקירה סמויה למשך פרק זמן ארוך במהלכו אוספות היחידות החוקרות ראיות וחומרי חקירה שונים לפני שעוברים לשלב החקירה הגלויה וביצוע המעצרים.


לעו"ד חי הבר ניסיון רב בטיפול וייצוג חשודים ונאשמים בתיקים חקירה כלכליים מורכבים ולאורך השנים ייצג נאשמים בפרשיות הגדולות שנחקרו במדינה ישראל הכוללים תיקי הונאה בתחום הנדל"ן, בתחום ה- Forex ואפוצות הבינאריות, סחר בחשבוניות פיקטיביות, העלמות מס ועוד.

בשל מורכבות העניין וחשיבות הדיוק, לא רק בגרסה הניתנת במהלך החקירה, אלא גם בטיפול בתיק עצמו קבלת ייעוץ וייצוג ע"י עו"ד פלילי מומחה בתחום תעשה את כל ההבדל ותוכל – פנו עוד היום לקבל ייעוץ.

חי הבר טלפון נייד

לצפייה בכתבה המלאה לחצו על הקישור:

תחומי ההתמחות של משרדנו

המשרד מתמחה בתחום הפלילי, זה למעלה מ- 22 שנה שאנו מטפלים בכל סוגי התיקים הפלילים בכל העבירות ובכל הערכאות, תיקם המתנהלים בבית משפט השלום והמחוזי, הגשת ערעורים וייצוג בבית המשפט העליון - למשרדנו ניסיון והתמחות ייחודית לייצוג הלקוח החל משלב החקירה והמעצר ולאורך ההליך הפלילי כולו ועד לסיומו בהצלחה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לייעוץ התקשרו עכשיו

מומחה בתחום הפלילי מעל 22 שנה

one.jpg
bottom of page