top of page

ייצוג נפגעי עבירה ומתלוננים

בכל מעשה פלילי ובהקשר של דיני תעבורה תאונות דרכים קטלניות (תאונות דרכים שהובילו למותו של אדם)  ישנם קורבנות לעבירה, משפחה אבלה שנותרה. למרבה הצער, זכויותיהם של "נפגעי העבירה" לא תמיד נשמרים עד תום ולא תמיד מצויים "בראש סדר העדיפויות" של הרשויות ועולה הצורך כי עורך דין מומחה בתחום יידגא לוודא מיצוי כל זכויותיו של הקורבן.

לעורך דין חי הבר, מומחה בתחום הפלילי, נסיון רב בייצוג בתאונות קטלניות ואף נותן שירות של בחינת תיקי חקירה אשר נסגרו ע"י המשטרה בנסיבות תמוהות ומבלי שהעבריין עמד לדין. לכל מתלונן וקורבן שמורה הזכות לערער על החלטה שלא להעמיד לדין עבריין, עמידה ומיצוי מלוא הזכויות הינה הכרחית - למימוש זכות זו פנו לעורך דין חי הבר עוד היום ו על מנת שנייצגכם בעניין.

בנוסף לייצוג משפחות קורבן ומתלוננים ושמירה על זכויותיהם, במסגרת ניהול ההליך כנגד הנאשם עומדת לשמפחת הקורבן אפשרות נוספת והיא הגשת תביעה אזרחית לקבלת פיצוי כספי בשל המעשה שנעשה והנזק או קיפוח החיים לו אחראי הנאשם. משרדנו עובד בשיטוף עם עורכי דין מומחים ומובילים בארץ בהגשת תביעות כנגד חברות ביטוח כולל תביעות כנגד הביטוח הלאומי.

קבלת פיצוי כספי, לא רק שמהווה חלק מענישה ראויה, אלא נחוץ לצורך שיקום החיים, אין מקום לוותר בעיקר כאשר יכול ומדובר בסכומי כסף משמעותיים ביותר -אל תהססו קבעו עוד היום פגישת ייעוץ.

חקיקה

תחומי ההתמחות של משרדנו

המשרד מתמחה בתחום הפלילי, זה למעלה מ- 22 שנה שאנו מטפלים בכל סוגי התיקים הפלילים בכל העבירות ובכל הערכאות, תיקם המתנהלים בבית משפט השלום והמחוזי, הגשת ערעורים וייצוג בבית המשפט העליון - למשרדנו ניסיון והתמחות ייחודית לייצוג הלקוח החל משלב החקירה והמעצר ולאורך ההליך הפלילי כולו ועד לסיומו בהצלחה.

bottom of page