top of page

החזר כספים

האם אי פעם נעצרתם ושוחררתם בתנאים מגבילים שכללו גם הפקדת סכום כסף בקופת בית המשפט? - הכסף הזה שייך לכם וזכותכם לקבלו חזרה!

על-פי החוק, אם לא הוגש נגדכם כתב אישום תוך תקופה של 180 יום או אם נסגר התיק (לא משנה אם נסגר ע"י המשטרה / הפרקליטות או שהורשעתם בבית משפט) הכסף שהופקד שייך לכם וניתן לקבל אותו חזרה, לא משנה כמה זמן עבר!

משרדנו מעניק שרות של החזרת כספים שהופקדו בבית המשפט, השרות ניתן על בסיס הצלחה - לא הצלחנו להחזיר לכם את הכסף לא שילמתם!

כל שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר או למלא את הפרטים בטופס הפניה, אנו נפנה ונפעל לאתר את פרטי תיק בו הופקד הכסף ונפעל אל מול רשויות התביעה ובית המשפט כדי להשיב לכם כספכם חזרה.

שרות החזרת כספים ניתן על בסיס הצלחה!

לא קיבלתם כסף חזרה  - לא שילמתם!

התקשרו עכשיו או מלאו פרטיכם ואנו נשוב אליכם להמשך טיפול

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

הפנייה נשלחה בהצלחה

נחזור אליכם בהקדם

לאחר קבלת הכספים יגבה שכר טרחה שיעמוד על סך של 30% (בתוספת מע"מ) מהסכום שיתקבל בפועל. שכר הטרחה יקוזז מתוך הכספים שיתקבלו והיתרה תועבר ללקוח.

החזרת רכוש ומוצגים שנתפסו ע"י המשטרה

האם אי פעם, במהלך חקירה או חיפוש לקחה המשטרה מכם רכוש השייך לכם? - הרכוש הזה שייך לכם וזכותכם לקבלו חזרה!

על-פי החוק, נעשית אבחנה הנוגעת לסוג הרכוש אותו תפסה המשטרה.

מבלי לפרט כל מיני סייגים או התייחסות למקרים ספציפים הקיימים בחוק אם לא הוגש נגדכם כתב אישום תוך תקופה של 180 יום או אם נסגר תיק החקירה (לא משנה אם נסגר ע"י המשטרה או הפרקליטות או שהורשעתם בבית משפט) אתם זכאי לקבל רכושכם חזרה.

חשוב לציין כי גם אם עדיין לא חלפו אותם 180 יום והרכוש שנתפס חשוב לכם, תמיד ניתן להגיש בקשה מיוחדת לבית המשפט להשבת הרכוש חזרה.

משרדנו מטפל בכל הבקשות להחזרת רכוש שנתפס ונלקח ע"י המשטרה - פנו אלינו עוד היום לקבלת פרטים - 052-6868884

חי הבר טלפון נייד

עו"ד חי הבר - מומחה בתחום הפלילי

זה למעלה מ- 22 שנה שמצוי עו"ד חי הבר בלב העשייה בתחום הפלילי. בתחילת הדרך, כחוק פלילי וכרכז מודיעין ביחידת מצ"ח ובהמשך כסנגור פלילי פרטי. במרוצת השנים טיפלנו במאות רבות של תיקים ופרשיות פליליות מהגדולות שהיו בארץ ובהצלחה מרובה.

בשל הניסיון הרב שיש לעו"ד חי הבר בליווי הלקוח לאורך ההליך הפלילי כולו, החל משלב הליווי הצמוד והתדרוך השוטף במהלך החקירה במשטרה ובהמשך במסגרת הדיונים בבית המשפט ההצלחה מובטחת והלקוח זוכה לייצוג מקצועי ללא פשרות.

זכרו: "אין מחיר לחופש" כל רגע חשוב!

פנו מיד לקבלת ייעוץ -  052-6868884

חי הבר טלפון נייד

תחומי ההתמחות של משרדנו

המשרד מתמחה בתחום הפלילי, זה למעלה מ- 22 שנה שאנו מטפלים בכל סוגי התיקים הפלילים בכל העבירות ובכל הערכאות, תיקם המתנהלים בבית משפט השלום והמחוזי, הגשת ערעורים וייצוג בבית המשפט העליון - למשרדנו ניסיון והתמחות ייחודית לייצוג הלקוח החל משלב החקירה והמעצר ולאורך ההליך הפלילי כולו ועד לסיומו בהצלחה.

bottom of page