• YouTube Social  Icon
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon

משרדנו מטפל במגוון רב של תחומים וביניהם ייצוג לקוחות בעניינים פליליים, הליכי מעצר, תיקים פליליים, צווארון לבן, הגשת ערעורים, שימועים, עבירות מין, עבירות סמים, עבירות מרמה, עבירות אלימות, רצח, הריגה, גרימת מוות ברשלנות, עבירות רכוש, גניבה, התפרצויות, עבירות שוד, עבירות הונאה, עבירות זיוף, הלבנת הון, הגבלים עסקיים, ייצוג שוטרים ועובדי מדינה, עתירות אסיר, ייצוג בבקשות הסגרה, עבירות תעבורה, שיכרות, תאונות דרכים קטלניות, עבירות צבאיות, הגשת בקשות חנינה, מחיקת רישום פלילי ונושאים נוספים

המידע המפורט באתר זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אשר צריך להינתן על-ידי עורך דין לאור נסיבותיו של כל מקרה לגופו

כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין הבר ושות' - אין להעתיק ו/או  להשתמש במידע המופיע באתר זה  

עבירות ביטחון

למשרדנו ניסיון רב וייחודי בייצוג יהודים החשודים בביצוע "עבירות ביטחון", קרי פעילות עבריינית המוגדרת ע"י רשויות המדינה כ"פעילות טרור".

עבירת ביטחון - הינה עבירה שבנסיבותיה יש כדי ליצור חשש לפגיעה בביטחון המדינה וכן בזיקה לפעילות טרור.

בתאריך 1 לחודש נובמבר 2016 נכנס לתוקפו "חוק המאבק בטרור, תשע"ו-2016" שמטרתו לתת בידי רשויות המדינה כלים מתאימים בתחום המשפט הפלילי והציבורי, לשם התמודדות עם איומי הטרור שבפניהם ניצבת מדינת ישראל, וזאת בשל ייחודה של תופעת פשיעה זו, הבא לידי ביטוי בעוצמת הפגיעה שלה מחד  ובקושי להיאבק בה בשל היקפה ומורכבותה מאידך.

 

עוצמת הפגיעה של הטרור באה לידי ביטוי בכך שמלבד הפגיעה הישירה שהוא מסב לחיי אדם ולשלמות הגוף, יוצר הטרור אפקט פסיכולוגי של פחד ותחושת איום בקרב הציבור כולו ומערער את שגרת חייו של הציבור לאורך זמן.

 

הקושי להיאבק בטרור נובע מכך שלמעשה מדובר באויב רב–פנים הפועל בשיטות מגוונות וכלפי יעדים שונים. כך, למשל, פעיל טרור עשוי לפעול באופן עצמאי או להשתייך לארגון טרור, פעולת טרור עשויה להתבצע באמצעות כלי נשק קונבנציונלי, בלתי–קונבנציונלי או בכל אמצעי אחר, יעדי הטרור עשויים להיות אנשים או רכוש, מטרה מוגדרת מראש או שרירותית וכן הלאה.

 

ככל שמדובר בארגוני טרור, הרי שהקושי להיאבק בהם נובע גם ממאפיינים טיפוסיים של אותם ארגונים, כגון: מבנה מסועף ומבוזר, היררכיה פנימית וחלוקת תפקידים בין החברים, התפרשות על פני שטחים גאוגרפיים נרחבים, וכן קבלת תמיכה חומרית ומורלית מידי גורמים בציבור התומכים בפעילותם, ואשר חוסר נכונותם לשתף פעולה עם רשויות אכיפת החוק, מכביד על האפשרות לאסוף חומר ראיות גלוי וקביל לצורך העמדה לדין של המעורבים בפעילות טרור ובארגוני הטרור לצורך התמודדות עם תופעת פשיעה חמורה ומורכבת זו, מוצע לתת בידי רשויות החוק מגוון כלים בתחום המשפט הפלילי והציבורי, שתכליתם היא מניעת התקיימותם ופעילותם של ארגוני הטרור, מניעה וסיכול של פעילות טרור, פגיעה בתשתית הארגונית והפיננסית המזינה אותה, וכמובן - תפיסת העבריינים והבאתם לדין,

עבירות בטחוניות

חקיקה